niedziela, 8 lutego 2015

Liebster Blog Award

           
          Po raz pierwszy zostałam nominowana do Liebster Blog Award i jest mi niezmiernie miło ;) !!! Z tego miejsca chcę podziękować Iwonie z bloga Fantazje kwiatowe za wyróżnienie mojego bloga. Bardzo się cieszę że komuś moje prace się podobają i chociaż trochę inspirują ;) to daje mi motywację do kolejnych twórczych działań ;)




A oto pytania i odpowiedzi:

1. Dawać czy dostawać?
- Raczej dawać, ale czasem miło jest dostać kwiaty od Męża ;)

2. Zbierać/ wyszukiwać czy kupować?
- Jak najbardziej zbierać i wyszukiwać a jak najmniej kupować.

3. Wieczór z przyjaciółmi czy tylko we dwoje?
- W odpowiednich proporcjach wieczory z przyjaciółmi jak i tylko we dwoje, chociaż w moich przypadku najczęściej przypadają wieczory we troje ;D

4. Śpiewać czy słuchać jak inni to robią?
- Wolę słuchać, ale jak nikt nie słyszy to czasem śpiewać ;)

5. Co jest dla Ciebie największą motywacją?
- Pozytywne ale i negatywne opinie o mojej pracy.

6. Czy pokazujesz na blogu swoją pracę czy wyłącznie hobby?
- Najczęściej hobby, ale zdarza się że również pracę ;)

7. Która pora roku jest Twoją ulubioną i dlaczego?
- Zdecydowanie piękną polską złotą jesień za przepiękne kolory drzew.

8.  Film - w kinie czy w domowym zaciszu?
- W kinie.

9. Lubisz gotować/piec? Jaki przepis mogłabyś mi polecić?
- Większe zdolności kulinarne ma moja druga połówka, ale za to mi wychodzą najlepsze muffinki z budyniem waniliowym i czekoladą ;)

10. Ulubiony kwiat?
- Cantedeskie - dlatego wybrałam je na swój bukiet ślubny ;)

11. Góry czy morze?
- Góry!! ze względu na zapierające wdech widoki ;)



Mam nadzieję że odpowiedzi satysfakcjonują i serdecznie pozdrawiam ;)


1 komentarz:

  1. Dziękuję, że zechciałaś odebrać nominację. Odpowiedzi jak najbardziej satysfakcjonują i dzięki nim stwierdzam, że na studiach trochę Cię poznałam ;) Pozdrawiam serdecznie oraz życzę Ci dużo kreatywności i zapału florystycznego!

    OdpowiedzUsuń